Usługa SKP® Firma w Chmurze dostępna jest wyłącznie dla Klientów, będących posiadaczami programu SKP® w wersji dla Firm. Abonament korzystania z usługi jest elastyczny i to Użytkownik decyduje, przez jaki czas chce korzystać z usługi.
Zapoznaj się z cennikiem:

Jak zamówić usługę SKP® Firma w Chmurze?
Obecni klienci:
Warunkiem skorzystania z usługi jest posiadanie Opieki Serwisowej na aktualny rok. Dowiedz się więcej o Opiece Serwisowej na SKP® >
Abonament na usługę można zakupić bądź przedłużyć wyłącznie przez Centrum Serwisowe dostępne w posiadanym przez Klienta programie SKP®.
Klient może zakupić usługę na okres jednego roku zaraz na początku roku kalendarzowego bądź w innym momencie roku – dostępne będą wówczas abonamenty na okresy krótsze niż 12 miesięcy, przy czym najkrótszy abonament obejmuje okres jednego miesiąca.
Chcesz poznać usługę „Chmura dla firm”?
Zamów wprost z Centrum Serwisowego swojego SKP® bezpłatny miesiąc próbny.
Nowi Klienci:
Usługa dostępna jest wyłącznie dla Klientów, będących posiadaczami SKP®. Program SKP® to jedyny program typu „mała księgowość”, który samodzielnie skonfigurujesz. W podstawowej wersji SKP® Super Księga Podatkowa poprowadzisz Księgę Przychodów i Rozchodów lub rozliczysz Ryczał Ewidencjonowany. W razie potrzeby rozszerz go o kolejne opcje. Masz do wyboru wiele modułów: Płace i ZUS, Środki Trwałe, VAT, Przejazdy, Delegacje, czy też Fakturowanie, Magazyn czy usługę Chmury. Nie musisz się decydować od razu. Każdy moduł można domówić w każdym momencie użytkowania programu.
Zdecydowałeś się kupić program SKP® wraz z abonamentem do usługi Firma w Chmurze? W tym celu:
- wejdź na formularz zamówienia dostępny na stronie: www.ksiega-podatkowa.pl/zamowienie
- wybierz program SKP® Start w wersji dla Firmy
- uzupełnij swój program o dodatkowe, niezbędne do pracy moduły
- wejdź do Centrum Serwisowego w swoim SKP®, wybierz zakładkę „CHMURA” i zamów SKP® Firma w Chmurze
Masz pytania lub chcesz poznać szczegóły - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta